1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb salonu (dále jen provozovatel), IČ 07420935 se sídlem Dostálova 2232/2, Modřany, 14300 Praha 4, a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující), návštěvníkem salonu (dálejen návštěvník) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník). Objednáním konkrétníhotermínu služeb projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodnímipodmínkami provozovatele.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy - termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem prostřednictvímonline rezervačního systému uvedeného na webu
www.hairsalon41.cz nebo telefonicky. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvyzákazníka rezervuje příslušný čas a kapacitu provozovny.
Přeobjednání (změna termínu) - pokud se z vážných důvodů nemůže zákazník v dohodnutémtermínu dostavit, informuje o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin předdohodnutým termínem. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.
Předčasný příchod – prostory provozovny jsou přístupné v provozní dobu a je zde čekárna. S ohledem na harmonogram poskytovaných služeb salonu se doporučuje přijít s časovou rezervoupřed dohodnutým termínem alespoň 5 min.
Pozdní příchod - dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude službaposkytnuta ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně dohodnutém čase za cenu objednanéslužby. Pozdější příchod se považuje za absenci zákazníka.
Absence zákazníka - v případě nepřítomnosti nebo příchodu se zpožděním delším než 15 minutbude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby, pokud se nedohodnezákazník s provozovatelem jinak (např. přeobjednání).
Odmítnutí nabízených a poskytovaných služeb-nabízené a poskytované služby mohou býtodmítnuty v těchto případech:
a) zákazník se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu nabízených a poskytovaných služeb vyjadřuje a chová nepřístojným způsobem
Předčasné ukončení nabízených a poskytovaných služeb - nabízené a poskytované služby mohoubýt předčasně ukončeny, pokud se:
a) u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
b) u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
c) u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
d) bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
Přístupnost provozovny - Provozovna není zařízena na přítomnost kol, psů, osob na invalidnímvozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace.
Odchod z provozovny - provozovna poskytuje nadstandardní zákaznický časový komfort. S ohledem na ostatní návštěvníky provozovny, se očekává odchod každého zákazníka max. do 15-ti minut po skončení návštěvy.
Osobní věci a cennosti - provozovna poskytuje nadstandardní zákaznický bezpečnostní komfort. Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka nebo návštěvníka během návštěvyneručí.
Ceník nabízených služeb - ceník poskytovaných a nabízených služeb je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách
www.hairsalon41.cz Ceny platí pro provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do neděle. Koupě služeb a produktů je možná bud' v hotovosti anebo přes platební terminál v provozovně společnosti.
3. Ustanovení:
Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti - vstupem do provozovny vyjadřuje zákazníksouhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovištiprovozovatelem.
4. Dárkové poukazy:
Dárkový poukaz je možné objednat na částku 1.000 Kč až 20.000 Kč. Dárkový poukaz lze použítna úhradu libovolné služby uvedené v ceníku. Dárkový poukaz nelze použít na nákup jinéhodárkového poukazu. Nominální hodnotu poukazu je možné vyčerpávat postupně a na různéslužby. V případě, že zbylá hodnota poukazu již nestačí na jakoukoliv nabízenou službu, je možné poukaz použít k částečné úhradě a doplatku. Popis jednotlivých služeb najdete nawebových stránkách
www.hairsalon41.cz.Objednávka je možná formou vyplnění a odeslání online rezervace na stránkách
www.hairsalon41.cz nebo osobně v salonu nebo telefonicky. Prodejce si může vyžádat potvrzeníobjednávky (autorizaci). Objednávka zboží je návrhem kupní smlouvy. Smlouva vzniká a stáváse pro obě strany závaznou zaplacením zboží prodejci (přijetím platby na účet společnosti: 285378604/0300). Potvrzení o přijetí objednávky, včetně její rekapitulace, ceny a platebníchinstrukcí bude obratem odesláno na e-mailovou adresu objednavatele
4.1 Dodací a platební podmínky:
Po odeslání objednávky dojde k registraci zakázky a objednávající dostane ihned obratemrekapitulaci objednávky na jím uvedenou e-mailovou adresu, variabilní symbol pro platbu, částku k úhradě. Platbu za zboží lze provést: platební kartou, převodem nebo vkladem na firemníúčet společnosti: 285378604/0300 a to maximálně do 5 dnů po obdržení údajů potřebných pro platbu za objednané zboží. Platba musí být vždy označena přiděleným variabilním symbolem(číslo objednávky). Jakmile bude platba připsána na náš účet, poukaz odešleme v nejkratšímmožném termínu a to do max. 2 pracovních dni po obdržení platby.
4.2 Termín dodání:
Dárkové poukazy jsou k vyzvednuti na adrese: Korunní 1166/41, 120 00 Praha 2.
4.3 Vrácení zboží:
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte možnost od objednávky do 14 dnů od převzetízboží odstoupit (v souladu se zákonem č. 367/2000). V tomto případě Vás prosíme o následující:
● odeslání písemné Žádosti od odstoupení smlouvy na adresu provozovatele (uveďte zdečíslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu, kam má být platba vrácena)
● zboží musí být nepoškozené, v původním obalu, nepoužívané, kompletní (tj. Příslušenství, záruční list atd)
● kupující musí prokázat originál dokladu o koupi
● osobní vrácení zboží na adrese : Korunní 1166/41, 120 00 Praha 2
Při dodržení výše uvedených podmínek pro vrácené zboží Vám zašleme peníze za zbožípřevodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů od fyzického obdržení zboží.
V případě nesplnění výše uvedených podmínek /např. zaslání zboží zpět bez Žádosti ododstoupení smlouvy s náležitými údaji/, nebude na odstoupení od smlouvy brán zřetel a zbožíbude na náklady odesílajícího vráceno zpět.
4.4 Storno objednávky:
Prodávající si vyhrazuje právo storna objednávky, jejíž předmětem je zboží, které se již nevyrábínebo nedodává. V tomto případě bude ihned a bez odkladu kontaktovat kupujícího. V případě, žejiž kupující zaplatil kupní cenu, bude mu tato částka v nejkratším možném termínu převedenazpět na uvedené číslo účtu.
4.5 Reklamace:
Při dodání zboží je kupující povinen překontrolovat zboží ihned po jeho převzetí. Jeví-li zbožízjevné vady, je kupující povinen reklamovat toto zboží u prodávajícího ihned, nejpozdějinásledující den. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Při osobním odběru v provozovně je kupující povinen zkontrolovat zboží při jeho přebírání. Jeví-li zboží zjevné vady, je kupující povinen reklamovat toto zboží u prodávajícího ihned. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu, nepoužívané, kompletní). Reklamace budevyřízena nejpozději do 30 dnů počínaje dnem uplatnění reklamace (pokud nedojde k jiné dohoděmezi prodávajícím a kupujícím).
4.6 Záruky:
Poukaz má platnost 6 měsíců od data vystavení.
5. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 10.09.2020.
Ecaterina Gutu
Kateryna Melnychuk